حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تاريخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳|کد خبر: 51258|دسته: تازه ترین عناوین, عمومی, ویژه ها

 

با حکم وزیر کشور، محمد امین رضازاده به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب شد.

 

جوان پرس : با حکم وزیر کشور، محمد امین رضازاده به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب شد.

 در این حکم که از سوی دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی صادر شده، آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدامین رضازاده

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند در وزارت کشور، به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب می نماید.

مطالعه و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل ها، انجام امور مربوط به انجمن های صنفی، علمی، تخصصی، پیگیری امور مربوط به اقلیت های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، انجام وظایف مربوط به دبیرخانه کمیسیونهای کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور از جمله اموری است که انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و موثر نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله و تحقق سیاست‌ها و برنامه های دولت تدبیر و امید تحت رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای دامت برکاته از درگاه پروردگار متعال خواستار است.

عبدالرضا رحمانی فضلی – وزیر کشور

قائم مقام وزیر کشور عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص گفت: مدیرکل سیاسی جدید وزارت کشور از نیروهای باتجربه این وزارتخانه و جزو هیات علمی دانشگاه است .

امیری افزود: از آقای رضازاده خواسته ایم ضمن توجه به ارتباط دوسویه با استانداری ها، اطلاعات و اخبار سیاسی استان ها را جمع آوری و پس از تجزیه و تحلیل صحیح ، آنها را به صورت واقع بینانه مورد تاکید قرار دهد.

عضو هیات علمی، مدرس و مدیر گروه حقوق قضایی دانشگاه جامع علمی کاربردی، عضو هیات علمی،مربی پژوهشی و مدیر برنامه ریزی و توسعه جهاد دانشگاهی شهید بهشتی، فرماندار خوی، فرماندار ماکو، کارشناس حقوقی اداره کل رسیدگی به شکایات ریاست جمهوری، رییس اداره امورعمومی مرکزتحقیقات شورای نگهبان و عضو جهاد سازندگی از جمله سوابق مدیرکل جدید سیاسی وزارت کشور است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, ] [ 11:30 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: